Sibiř v březnu 2015

Blíží se konec roku 2014…už je to nějaký ten pátek, co jsem se vrátila z Irkutsku. Fyzicky jsem zpět – dostudovala jsem, pracuju, je to fajn. Ale myšlenkami jsem se ne úplně vrátila. Stále jsem v kontaktu s dálnou Sibiří. Přednáším o Bajkalu i o Burjatech. Načítám, zjišťuji, informuji se. Čas od času zabrouzdám v myšlenkách i na internetu na Sibiř a vzpomínám a představuji si, jak tam asi teď je… Chci se vrátit na Sibiř. A chci mluvit o Irkutsku a o Bajkalu jako o nezapomenutelných místech, která stojí za návštěvu.

Chci se vrátit na Dálný východ a znovu obdivovat panoramata v Japonském moři. Chci si projet Bajkalsko-Amurskou železnici, chci jet na Kamčatku. Snad se mi to vše brzy splní… musím ale pěkně krůček po krůčku. Přednášení není nikdy dost:-)

Pokud byste si rádi něco o Bajkalu poslechli, můžete přijít na přednášku: 10.3. v klubu Eleven, více zde:  http://www.livingstone.cz/vystavy-a-promitani/kalendar-akci/zuzana-zahradkova-bajkal-a-sibir/

Zanechat Odpověď

